دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سالنامه سفارشی ؛ روشی ساده برای افزایش آگاهی از برند

به منظور ایجاد آگاهی از برند و ایجاد روابط تجاری مثبت، بسیاری از شرکت ها هدایای تبلیغاتی را بین مشتریان فعلی و بالقوه توزیع می کنند.

برای حداکثر تأثیر، این اقلام تبلیغاتی تقریباً همیشه با نام شرکت ارائه دهنده، آرم و پیام بازاریابی در یک مکان برجسته چاپ می شوند.

علاوه بر این، موثرترین هدایا موارد کاربردی هستند که گیرنده ممکن است هر روز از آنها استفاده کند. این بیشتر احتمال قرار گرفتن در معرض برند مداوم را افزایش می دهد.

سالنامه یکی از مقرون به صرفه ترین اقلام تبلیغاتی است که می توانید خریداری کنید

سالنامه های سفارشی چاپ شده که به عنوان یادداشت، پد خراش یا پد پیام نیز شناخته می شود، راه بسیار کم هزینه ای را برای حفظ نام و لوگوی کسب و کار شما در مقابل مشتریان ارائه می دهد.

نه تنها تولید پدهای نوشتاری سفارشی بسیار مقرون به صرفه است، بلکه می‌توان آنها را تقریباً با هر پیام تبلیغاتی که می‌خواهید منتقل کنید چاپ کرد – نام شرکت، آرم، شعار، اطلاعات تماس، عکس‌ها و غیره.

برای خرید سررسید و تقویم رومیزی 1401 به سایت سالنامه برگ مراجعه کنید.

علاوه بر این، پد نوشتن بسیار راحت و مفید است، بنابراین احتمال نگهداری و استفاده از آن بیشتر است. تقریباً همه افراد یک پد در خانه یا محل کار خود برای یادداشت یادآوری ها، پیام ها و لیست ها نگه می دارند.

یک یادداشت پد ممکن است ساده و با تکنولوژی پایین باشد، اما به راحتی در دسترس خواهد بود تا نام شرکت شما را در جلو و مرکز در ذهن مشتریان شما حفظ کند. 

چه کسی باید اضافه کردن صفحه یادداشت چاپ شده سفارشی را به برنامه بازاریابی خود در نظر بگیرد؟ 

کاغذهای یادداشت چاپ شده سفارشی می توانند بخشی از یک برنامه بازاریابی شرکتی برای تقریباً هر سازمانی باشد که از قرار گرفتن مداوم در معرض نام، لوگو و پیام بازاریابی خود سود می برد.

با این حال، یادداشت‌های سفارشی به ویژه در شرکت‌هایی که خدمات حرفه‌ای مانند خدمات املاک، بیمه، حسابداری، حقوقی، مالی، فناوری یا پزشکی را ارائه می‌دهند، محبوب هستند.

شرکت‌هایی که به‌طور منظم برای اقلام بزرگ، مانند شرکت‌های تعمیر خانه یا نمایندگی‌های وسایل نقلیه، ارائه‌های فروش را انجام می‌دهند، اغلب در پایان کار خود دفترچه‌های یادداشت سفارشی می‌دهند. تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و سازمان‌های فروش صنعتی اغلب دفترچه‌های یادداشت را برای کمک به تأثیرگذاری بر مشتریان ارائه می‌کنند.

علاوه بر این، انجمن های حرفه ای ممکن است پدها را بین اعضای فعلی یا بالقوه توزیع کنند. به همین ترتیب، سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند پدهای چاپی را برای همه افراد موجود در فهرست اهداکنندگان خود توزیع کنند. هتل ها و متل ها به دلیل قرار دادن پدهای نوشتاری مارک در هر اتاق مهمان به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود شناخته شده هستند.

چه گزینه هایی برای سالنامه چاپ شده سفارشی موجود است؟

سالنامه ها یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی هستند زیرا کاملاً قابل تنظیم هستند. فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد، بنابراین طراحی کاملاً به شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، سالنامه را می توان با هر پیام، تصویر، موضوع یا طرحی که انتخاب کردید چاپ کرد. می توانید آنها را به صورت تمام رنگی، یک یا دو رنگ یا جوهر سیاه ساده چاپ کنید. رنگ کاغذ می تواند سفید اصلی، یکی از بسیاری از پاستل ها، یا تقریباً هر رنگ یا بافتی باشد که با تصویر شرکت شما مطابقت دارد. پدها را می توان با یا بدون خط نیز چاپ کرد.

اندازه پدها می تواند یک اندازه استاندارد باشد – مانند 8.5 اینچ 11، 5.5 اینچ در 8.5، یا 4.25 اینچ در 5.5 اینچ – یا تقریباً هر اندازه سفارشی، از جمله پدهای کوچک یا بزرگ. علاوه بر این، جهت می تواند پرتره، منظره یا مربع باشد.

 
همچنین، تعداد ورق ها در هر پد متغیر است ... 25، 50، 100، یا چیز دیگری. صرف‌نظر از تعداد ورق‌ها، همه اسناد پرشده دارای پشتیبان نئوپان برای استحکام هستند. علاوه بر این، پدهای یادداشت کوچک شده در بسته‌های کوچک، مانند بسته‌های 5 تایی، راهی مقرون به صرفه برای به حداقل رساندن آسیب در حین حمل و نقل است. بسته بندی کوچک نیز موجودی و توزیع پدها را برای مشتریان آسان تر می کند.
 
از آنجایی که دفترچه‌های یادداشت و یادداشت‌ها با کمترین هزینه در معرض دید برند قرار می‌گیرند، این محصولات یک هدیه بسیار محبوب هستند. اگر می‌خواهید کاغذهای یادداشت چاپ شده سفارشی را به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود بگنجانید، با واحد سالنامه برگ تماس بگیرید.
 
چه به 100 یا 10000 پد نیاز داشته باشید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم اندازه، رنگ و نوع پد را انتخاب کنید که برای نیازهای تبلیغاتی شما مناسب تر است. یا، اگر از قبل مشخصات خود را می‌دانید، اینجا را کلیک کنید تا فرم درخواست قیمت آسان ما را ارسال کنید.
 
مثل همیشه، ما مشتاقانه منتظر کمک شما هستیم!
اگر کسب و کار یا سازمان شما به دنبال یک ایده خلاقانه برای افزودن کمی هیجان به کمپین تبلیغاتی بعدی شما است، باید به شدت کارت های چاپ شده سفارشی را در نظر بگیرید.
توزیع کارت های خراش سفارشی به عنوان یک رایگان برای مشتریان فعلی و بالقوه یک تاکتیک بازاریابی منحصر به فرد و موثر است زیرا راهی سرگرم کننده برای افزایش مشارکت مشتری و افزایش آگاهی از برند ارائه می دهد.
 
 
ویژگی های کارت خراش چاپ سفارشی چیست؟
 
همانند خراشنده های بخت آزمایی، کارت های خراش سفارشی دارای پوشش نقطه ای قابل جابجایی هستند که روی یک یا چند ناحیه روی کارت اعمال می شود. از آنجایی که پوشش مات است، اطلاعات یا پیام های چاپ شده زیر آن را مبهم می کند. هر گیرنده به سادگی پوشش را با لبه یک سکه یا شی سفت و سخت دیگر خراش می دهد تا اطلاعات پنهانی مانند جایزه، تخفیف ویژه، کد کوپن یا معامله دیگر را آشکار کند. پشت کارت فضایی برای چاپ دستورالعمل ها و قوانین تبلیغاتی در صورت نیاز فراهم می کند.
برخلاف کارت‌های قرعه‌کشی، کارت‌های خراش سفارشی با نام سازمان، آرم، شعار، رنگ‌های شرکت، پیام بازاریابی ... تقریباً هر اطلاعاتی که شما انتخاب می‌کنید چاپ می‌شوند. همچنین اندازه فیزیکی کارت ها کاملا به شما بستگی دارد. نحوه قرارگیری و شکل مناطق پوشش داده شده نیز قابل تنظیم است. ممکن است یک منطقه خراشیده یا چندین ناحیه وجود داشته باشد.
 
علاوه بر این، اشکال مناطق پوشش داده شده می تواند مربع، مستطیل، گرد، بیضی یا تقریباً هر شکل سفارشی که شما ترجیح می دهید باشد. البته، کارت ها را می توان به صورت متغیر چاپ کرد، بنابراین همه پیام ها، کدها، جوایز و غیره پنهان در هر کارت یکسان نیستند.
مزایای چاپ کارت خراش سفارشی چیست؟
 
هدایای تبلیغاتی و هدایای رایگان همیشه در بین مشتریان فعلی و بالقوه محبوب بوده است، اما کارت های خالی واقعا توجه را جلب کرده و مشارکت را تشویق می کند. این به این دلیل است که همه دوست دارند در بازی ها و مسابقات شرکت کنند. مردم به طور طبیعی کنجکاو هستند و نمی توانند در برابر شانس بردن چیزی مقاومت کنند. به علاوه، بیشتر مردم به دلیل محبوبیت بی‌شمار بلیط‌های لوتو، با مفهوم خراش و برد آشنا هستند.
 
بسیاری از ایده های تبلیغاتی به دلیل عدم جذب کامل مشتری کوتاهی می کنند. بر اساس طراحی، کارت‌های چاپ سفارشی از گیرنده می‌خواهند کارت را نگه دارد، ببیند و روی آن عمل کند. یک کارت خراشیده دارای رمز و راز جذابی است که گیرنده را وسوسه می کند تا فعالانه شرکت کند.
 
کارت های خراش به ویژه برای تبلیغ افتتاحیه های بزرگ، فروش ویژه، راه اندازی محصول جدید، مسابقات، رویدادهای آینده، شرکت در نمایشگاه های تجاری یا هر مناسبت دیگری که برای جذب و جذب مشتریان باشد، موثر هستند.
 
در اینجا چند روش موثر برای افزایش سرنخ و فروش با کارت های خراش تبلیغاتی آورده شده است…
 
کارت را ملزم به خراشیدگی در محل خود کنید - با خراشیدن کارت فقط به صورت حضوری، می توانید مشتریان را به رویداد، محل کسب و کار، غرفه نمایشگاه تجاری یا مکان های دیگر جذب کنید. این استراتژی برای کارت‌های برنده فوری یا کارت‌هایی که دریافت‌کننده را ملزم می‌کند تا کد جایزه در بلیط خود را با کدی در محل شما مطابقت دهد، به همان اندازه خوب عمل می‌کند.
 
برای تشویق به بازدید بعدی، کارت‌هایی را توزیع کنید - پس از اینکه مشتری خرید کرد، به او یک کارت خراش بدهید که یک هدیه رایگان یا تخفیف قانع‌کننده ارائه می‌دهد تا در سفر آینده به محل شما بازخرید شود. برای استفاده از پیشنهاد، مشتری باید مراجعه کند. این ترافیک اضافی فرصت های بیشتری را برای تعامل و فروش با مشتری فراهم می کند.
 
برای پیشنهادها یا رویدادهای جدید سر و صدا و هیجان ایجاد کنید - همانطور که در بالا ذکر شد، تقریباً همه دوست دارند در بازی ها و مسابقات شرکت کنند. از آنجایی که بازی‌های اسکرچ و برنده توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند، این روشی عالی برای اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه در راه‌اندازی محصول و رویدادهای آینده است.
درخواست بازدید از وب سایت خود را - برنامه اسکرچ آف شما می تواند تصریح کند که گیرنده کارت باید از وب سایت شما بازدید کند تا کد روی کارت را با کد برنده سایت شما مطابقت دهد. یا، کارت می تواند به سادگی یک کد تخفیف برای خرید آنلاین ارائه دهد. در هر صورت، گیرنده باید آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس خود را برای بازخرید ارائه دهد.
 
افزایش نرخ پاسخ نامه مستقیم - کارت های خراش سفارشی برای بازاریابی پستی مستقیم بسیار مناسب هستند. کارت‌ها مسطح هستند، وزن کمتری دارند و به خوبی در یک پاکت با سایر مواد تبلیغاتی قرار می‌گیرند. استفاده از کارت های خراش به عنوان جزئی از یک پست مستقیم می تواند انگیزه اضافی مورد نیاز را برای مشتری احتمالی برای پاسخگویی به پیشنهاد ایجاد کند.
 
کارت‌های چاپ شده سفارشی می‌توانند تقریباً در هر صنعتی برای تقویت تعامل با مشتریان، ایجاد آگاهی، به دست آوردن سرنخ‌های جدید، تقویت وفاداری به برند، جذب سهم بیشتر از بازار و افزایش درآمد فروش استفاده شوند.
 
اگر می‌خواهید درباره استفاده از کارت‌های چاپ سفارشی به عنوان بخشی از طرح بازاریابی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، با واحد سالنامه برگ تماس بگیرید. یا، اگر از قبل مشخصات خود را می‌دانید، اینجا را کلیک کنید تا فرم درخواست قیمت آسان ما را ارسال کنید. مثل همیشه، ما مشتاقانه منتظر کمک شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *